Szkolenia polecane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). SzkoleB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi... Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...) Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1000.00950.00 zł 1168.50 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-16 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving cCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Professional Customer Service in practice. Interdisciplinary 2-days workshops related to improving customer service(...) Najbliższy termin: 2024-06-10 - 2024-06-11 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1580.001501.00 zł 1846.23 zł brutto (Vat 23%) -5% |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa klienta Marketingowe obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.